پژوهشگر

این وبلاگ حاوی نوشته ها و یادداشتهای منتشره اینجانب در رسانه ها می باشد

پژوهشگر

این وبلاگ حاوی نوشته ها و یادداشتهای منتشره اینجانب در رسانه ها می باشد

اینجانب علی اکبری به عنوان محقق و پژوهشگر مطالبی را در رسانه ها و خبرگزاری ها منتشر می نمایم که سعی دارم آنها را در این وبلاگ قرار دهم.
برای دسترسی بهتر خوانندگان محترم به اصل یادداشت درخبرگزاری یا تارنمای انتشار دهنده، در ابتدای هر متن، ضمن درج تاریخ و نام تارنمای مربوطه، لینک مربوطه نیز قرار گرفته است .

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پیوندهای روزانه

۹ مطلب در تیر ۱۳۹۴ ثبت شده است

این مطلب  به مناسبت حضور پرشور ملت سرافراز ایران در روز قدس و تلاش رادیو رژیم صهیونیستی برای خدشه در این  حرکت عظیم ملت ، در صفحه 10 روزنامه کیهان 21 تیرماه 1394 منتشر گردید

عوامل رژیم صهیونیستی اگر شبکه‌های متعلق به جمهوری اسلامی ایران را قبول ندارند، حداقل به بیانیه صادره از سوی «اد رویس»، رئیس کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا به مناسبت برگزاری مراسم روز جهانی قدس در ایران اسلامی مراجعه نمایند تا متوجه کمیت و کیفیت حضور مردم انقلابی ایران اسلامی در روز جهانی قدس گردند؛ هرچند که او نیز سعی در کمرنگ جلوه دادن حضور میلیونی مردم در گرمای چهل درجه تهران داشته است.

  • ali akbari

این مطلب 19 تیرماه 194  قبل از وصول توافق برجام و  همزمان با انتشار اخباری مبنی بر تهدید طرف آمریکایی به ترک مذاکرات هسته‌ای، در خبرگزاری فارس منتشر گردید.

تهدید ترک مذاکرات توسط آمریکا، بیش از آنکه یک راهکار و راهبرد قابل انجام و عملیاتی باشد، اقدامی جهت واداشتن طرف ایرانی به دادن امتیازات بیشتر به غرب است چرا که راهکارهای جایگزین آمریکا، قابلیت عملیاتی شدن را ندارد.

  • ali akbari

این مطلب 14 تیرماه 1394 و همزمان با دیدار مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی از کشورمان، در خبرگزاری فارس منتشر گردید.

آمانو تنها اعلام کرده در صورت همکاری ایران، شاید بتواند تا پایان سال ۲۰۱۵ گزارشی را در مورد پی ام دی منتشر نماید. این عبارت علاوه بر اینکه مشروط به همکاری ایران گردیده منشأ این سؤال است که مفاد این گزارش چه خواهد بود؟

  • ali akbari

این مطلب  11 تیرماه 1394  و در زمان برگزاری مذاکرات ایران و 5+1 به مناسبت سخن گزاف و تهدید وزیر دفاع آمریکا، در خبرگزاری فارس منتشر گردید.

باید به وزیر دفاع آمریکا متذکر شد دوران بزن و دررو تمام شده است؛ آمریکا اگر جرأت و قدرت استفاده از توان نظامی را داشت، با التماس و فرستادن واسطه، از ایران خواهش و تمنا نمی‌کرد به میز مذاکره قدم بگذارد.

  • ali akbari

این مطلب 10تیرماه 1394 در خبرگزاری فارس منتشر گردید.

اگر ارتش یمن تصمیم بگیرد که در حمله آتی به عمق خاک عربستان، مرکزی اقتصادی و یا سیاسی را هدف قرار دهد، آیا بازهم رژیم سعودی توانایی انکار حمله را خواهد داشت؟

  • ali akbari

این مطلب 7 تیرماه 1394 در خبرگزاری فارس منتشر گردید
اظهارات نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی مبنی بر محاکمه عوامل حمله به آمبولانس حامل تروریست‌های جبهه النصره، تلاشی ناکام برای مهار ناآرامی‌ها و هرج‌ومرج‌های گسترده‌تر در سرزمین‌های اشغالی طی ماه‌های آتی است.

  • ali akbari

این مطلب 3 تیرماه 1394 در خبرگزاری مشرق منتشر گردید.

امامی که متوجه شده بود شعار مرگ بر آمریکا اشتباه بوده است. امامی که فهمیده بود باید از شعارهای اوایل انقلاب دست کشید و با شیطان بزرگ ساخت و با مماشات با طواغیت برخورد کرد؛ امامی که ... این‌ها بخشی از ویژگی‌های امامی است که دشمن قصد دارد آن را به‌عنوان امام حقیقی و واقعی به ملت و نسل نو معرفی نماید و با کمال تأسف برخی از این آدرس‌دهی‌ها توسط افرادی بیان می‌شود که خودشان در این انقلاب دستی بر آتش داشته‌اند. افرادی که خودشان یا از ابتدا دل به انقلاب نداشته‌اند یا اینکه نتوانستند در این مسیر ثابت‌قدم بمانند.

  • ali akbari

این مطلب  در صفحه 10 روزنامه کیهان اول تیرماه 1394 منتشر گردید.

مناسب است جناب آقای عراقچی توجه داشته باشند که مطابق ابلاغ ریاست محترم سابق قوه قضائیه در بخشنامه حقوق شهروندی، ضابطان قوه قضائیه حتی برای مجرمان و متهمان دستگیرشده نیز اجازه استفاده از چشم‌بند را ندارند و با این حال چگونه دولتی که برای متهمان اجازه استفاده از چشم‌بند را نمی‌دهد، می‌خواهد به بازرسان یک سازمان بین‌المللی که وظیفه راستی‌آزمایی از اظهارات و اقدامات ایران را دارند، چشم‌بند بزند؟

  • ali akbari

این مطلب  هفتم خردادماه 1394  در خبرگزاری فارس منتشر گردید.

ریاض در مرکز عربستان، همچنین منطقه شرقیه که در واقع نبض اقتصادی عربستان از محل استخراج و فروش نفت است، اهدافی است که می‌تواند در آینده نه‌ چندان دور شاهد فرود موشک‌های مقاومت مردمی و ارتش یمن باشد.

  • ali akbari