پژوهشگر

این وبلاگ حاوی نوشته ها و یادداشتهای منتشره اینجانب در رسانه ها می باشد

پژوهشگر

این وبلاگ حاوی نوشته ها و یادداشتهای منتشره اینجانب در رسانه ها می باشد

اینجانب علی اکبری به عنوان محقق و پژوهشگر مطالبی را در رسانه ها و خبرگزاری ها منتشر می نمایم که سعی دارم آنها را در این وبلاگ قرار دهم.
برای دسترسی بهتر خوانندگان محترم به اصل یادداشت درخبرگزاری یا تارنمای انتشار دهنده، در ابتدای هر متن، ضمن درج تاریخ و نام تارنمای مربوطه، لینک مربوطه نیز قرار گرفته است .

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پیوندهای روزانه

این مطلب 3 تیرماه 1394 در خبرگزاری مشرق منتشر گردید.

امامی که متوجه شده بود شعار مرگ بر آمریکا اشتباه بوده است. امامی که فهمیده بود باید از شعارهای اوایل انقلاب دست کشید و با شیطان بزرگ ساخت و با مماشات با طواغیت برخورد کرد؛ امامی که ... این‌ها بخشی از ویژگی‌های امامی است که دشمن قصد دارد آن را به‌عنوان امام حقیقی و واقعی به ملت و نسل نو معرفی نماید و با کمال تأسف برخی از این آدرس‌دهی‌ها توسط افرادی بیان می‌شود که خودشان در این انقلاب دستی بر آتش داشته‌اند. افرادی که خودشان یا از ابتدا دل به انقلاب نداشته‌اند یا اینکه نتوانستند در این مسیر ثابت‌قدم بمانند.

فرض بفرمایید در یک مسابقه دو، نفرات به یک دوراهی برسند و تابلویی که مسیر مسابقه و خط پایان را نمایش می‌دهد، توسط شخص یا اشخاصی تغییر داده شده باشد و به جای سمت واقعی، سمت دروغین و کاذبی را نشان دهند. در این حال چه اتفاقی خواهد افتاد؟ آیا شرکت‌کنندگان از حرکت بازخواهند ایستاد؟ خیر. نفرات حاضر در مسابقه، به تصور اینکه به‌طرف خط پایان حرکت می‌کنند به مسیر خود ادامه می‌دهند اما هرچه که بدوند و بر سرعت خود بیفزایند، نه‌تنها به هدف نمی‌رسند، بلکه از هدف و خط پایان دورتر خواهند شد.

سؤال این است که برای مقابله با این انحراف چه باید کرد. قطعاً در این خصوص دو بخش متمایز را می‌توان دارای مسئولیت دانست. برگزارکنندگان مسابقه و شرکت‌کنندگان.

برگزارکنندگان مسابقه باید نقطه شروع و پایان و مسیر مسابقه را به‌طور رسمی اعلام و این مسیر را با تابلوها یا حصار کشی مشخص و متمایز سازند و برای حراست از این مسیر و جلوگیری از نصب تابلوهای دروغین و ممانعت از تغییر و یا حذف و جابجایی تابلوهای نصب‌شده، نگهبانان و محافظانی قرار دهند.

شرکت‌کنندگان نیز باید به اطلاعیه‌ها و اعلانات برگزارکنندگان مسابقه توجه و از مطالب انحرافی که دیگرانی غیر از متولیان اصلی مسابقه مطرح می‌سازند پرهیز نمایند. مسیر مسابقه را بر روی نقشه مشخص نموده و در ذهن خود سپرده و یا به همراه داشته باشند و هرکجا که لازم شد به آن مراجعه نموده و با تابلوها تطبیق دهند و هر جا اشکالی را متوجه شدند با حساسیت و دقت با آن برخورد نموده و از ساده‌انگاری، دوری نمایند.

در مسیر انقلاب نیز همین وضعیت حاکم است. «بزرگ‌ترین خطر این نیست که ما از رفتن بازبمانیم، یا خسته شویم؛ بزرگ‌ترین خطر این است که چشم‌انداز ترسیم‌شده و هدف‌های تعریف‌شده را گم کنیم و نبینیم. نگذارید غبارها و ابرها جلوی این هدف‌ها و آرمان‌ها را بگیرد» (امام خامنه‌ای 20/3/1368) اگر افرادی بتوانند تابلوهای مسیر را تغییر دهند، حرکت ملت را متوقف نکرده‌اند، لیکن انحرافی ایجاد کرده‌اند که بازگرداندن آن اگر غیرممکن نباشد، قطعاً صعب و دشوار خواهد بود؛ بنابراین امام امت به‌عنوان رهبر و پیشرو این حرکت، از ابتدا مسیر و نقطه شروع و پایان را مشخص نموده‌اند.

هیچ‌کس نمی‌تواند در نقطه شروع و پایان حرکت انقلاب تغییری ایجاد نماید. این انقلاب حرکتی در مسیر بازگشت به اسلام ناب محمدی (صل آ... علیه و آله) و مقابله با طواغیت زمان است. این انقلاب زمینه‌ساز ظهور منجی عالم بشریت است و ما باید این پرچم افراشته شده را به دست صاحب اصلی آن، امام زمان (عجل آ... تعالی فرجه الشریف) برسانیم. نگهبانان و محافظان تابلوهای مسیر نیز در بیان امام و در صحیفه گرانقدر ایشان مشخص است. ملت باید گوش‌به‌فرمان و پشتیبان ولایت‌فقیه باشد تا آسیبی به مملکت نرسد. هر جا تردید و شک و شبهه‌ای ایجاد شد، ملت باید به کلام و فرمایش ولی‌فقیه زمان توجه نماید.

مشخص است که آنچه وظیفه رهبر اصلی انقلاب بوده به‌طور کامل انجام شده است. کسی نمی‌تواند رهبر انقلاب را به کوتاهی در مشخص نمودن مسیر و یا نگماشتن نگهبان متهم سازد. امام امت و ولی‌فقیه زمان (هر کس که باشد) این پرچم را برافراشته خواهد داشت و نخواهد گذاشت این انقلاب به دست نااهلان و نامحرمان بیفتد. بر همین اساس است که بیشترین هجمه و حمله دشمن برای برانداختن این اصل انقلاب و قانون اساسی است و شعار فتنه گران در فتنه 88 در مخالفت با اصل ولایت‌فقیه، خط و راهبرد دشمن را کاملاً مشخص و نمایان ساخت زیرا دشمن متوجه شده تا زمانی که ولی‌فقیه در رأس جامعه اسلامی باشد، نقشه‌های او ابتر و ناکام خواهد ماند.

بنابراین آنجا که می‌تواند محل امید و نفوذ دشمن باشد، فریب دادن شرکت‌کنندگان در مسابقه و به‌عبارت‌دیگر منحرف کردن مردم و ملت است.

در زمانه‌ای که جنگ نرم در دستور کار قرارگاه عملیاتی دشمن قرار گرفته است؛ بلند کردن تابلوهای انحرافی و دروغین و تراشیدن مراجع فکری، سیاسی، فرهنگی و... که بتوانند آن‌ها را به جای نخبگان و مصلحین حقیقی به مردم معرفی نمایند، بخشی از این تلاش دشمن است. فریب دهندگانی که اگر آن‌ها را بازخواست کنید خواهند گفت ما تنها به دنبال اصلاح هستیم. یکی از مهم‌ترین اهداف این مصلحین دروغین، تحریف امام امت به‌عنوان نقطه، شاخص و راهنمایی است که ملت و امت به او توجه و اقتدا می‌کنند که در این صورت پیشبرد اهداف شوم جریان دشمن به‌راحتی میسر و ممکن خواهد بود چراکه این انقلاب بی‌نام خمینی در هیچ کجا شناخته شده نیست و اگر بتوان امام را تحریف کرد، جریان انقلاب تحریف شده است.

این مصلحین دروغین، به تفسیر خود از امامی سخن می‌گویند که هیچ تشابهی با امامی که می‌شناسیم ندارد. امامی توسط این افراد معرفی می‌شود که دیگران به‌راحتی او را فریب می‌دادند. امامی که به ملت دروغ می‌گفت، امامی که شجاعت لازم برای بیان حقایق با مردم را نداشت. امامی که در اواخر انقلاب از شروع انقلاب پشیمان شده و از ادامه مسیر منصرف شده بود. امامی که متوجه شده بود شعار مرگ بر آمریکا اشتباه بوده است. امامی که فهمیده بود باید از شعارهای اوایل انقلاب دست کشید و با شیطان بزرگ ساخت و با مماشات با طواغیت برخورد کرد؛ امامی که ... این‌ها بخشی از ویژگی‌های امامی است که دشمن قصد دارد آن را به‌عنوان امام حقیقی و واقعی به ملت و نسل نو معرفی نماید و با کمال تأسف برخی از این آدرس‌دهی‌ها توسط افرادی بیان می‌شود که خودشان در این انقلاب دستی بر آتش داشته‌اند. افرادی که خودشان یا از ابتدا دل به انقلاب نداشته‌اند یا اینکه نتوانستند در این مسیر ثابت‌قدم بمانند.

اینان سعی بیهوده می‌نمایند چراکه اگر در صدر اسلام جریان طاغوت موفق به انحراف در مسیر حرکت اسلام واقعی گردید بخشی از آن مرهون عدم ثبت و ضبط و دسترسی عموم به فرمایش نبی مکرم اسلام صلوات علیه و آله بود و محدثین و صحابی جعلی و دروغین که در کتب روایی و تاریخی ثبت و ضبط شده‌اند، نشان‌دهنده تلاش دشمنان برای انحراف امت از مسیر اسلام ناب بوده است. لیکن در زمان کنونی کسی نمی‌تواند امام را تفسیر به رأی کند و با بیان خاطرات خویش سعی در امام سازی انحرافی نماید.

مجموعه صحیفه امام در دسترس عموم است «نظرات امام یک مجموعه است و خوشبختانه بیانات امام ثبت شده است و همین است که هست»(امام خامنه‌ای 7/7/1387) و امام امت راه را بر مدعیان دروغین راه امام بسته است که بخواهند چیزی را به امام نسبت دهند.

امام امت در وصیت‌نامه الهی سیاسی خویش صراحتاً به افترایی که قرار است بر ایشان زده شود اشاره داشته و اعلام می‌دارد درزمانی که در قید حیات بوده‌اند این اتفاق رخ‌داده و قطعاً بعد از رحلت ایشان نیز ادامه خواهد داشت و ملت نباید به این موارد انحرافی توجه و اعتنایی نماید و سخن بدون مدرک و سند از هیچ‌کس پذیرفته نشود.

البته خواص همیشه نقش مهمی داشته‌اند. اگر طلحه و زبیر در سپاه جمل و یا برخی دیگر از خواص باطل در اردوگاه معاویه در صفین نبودند، مسیر حرکت اسلام چیزی غیر ازآنچه اتفاق افتاد، می‌بود. اگر عمارها به میدان بیایند، امکان فریب خوردن مردم کاهش می‌یابد. انقلاب اسلامی ملت ایران به رهبری خمینی کبیر نیز طلحه و زبیرهای فراوانی به خود دیده است.

ریزش‌ها و رویش‌های فراوانی که به لطف الهی رویش‌های انقلاب فراوان‌تر از ریزش‌های آن بوده است و البته این وظیفه ملت است که خط و مسیر را با شاخص ولی‌فقیه و عمارهای انقلاب دنبال نماید و نه افراد و اشخاصی که با خواب‌ها و خاطره‌های خود سعی در نصب تابلوهای دروغین و فریب ملت دارند.

نزدیک‌ترین افراد به ابراهیم خلیل آ...، پیروان و رهروان راه ابراهیمی و تبعیت کنندگان از آن حضرت هستند و نه کسانی که به‌صورت سببی و نسبی با او رابطه‌ای داشته‌اند و این معادله‌ای است که در طول تاریخ ادامه داشته و خواهد داشت. ابراهیم زمان، امام خامنه‌ای با خروش خود این تابلوهای دروغین را نمایان ساخت و نشان داد که اگر ملت از ولی‌فقیه دور شود، سیلی خواهد خورد.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی