پژوهشگر

این وبلاگ حاوی نوشته ها و یادداشتهای منتشره اینجانب در رسانه ها می باشد

پژوهشگر

این وبلاگ حاوی نوشته ها و یادداشتهای منتشره اینجانب در رسانه ها می باشد

اینجانب علی اکبری به عنوان محقق و پژوهشگر مطالبی را در رسانه ها و خبرگزاری ها منتشر می نمایم که سعی دارم آنها را در این وبلاگ قرار دهم.
برای دسترسی بهتر خوانندگان محترم به اصل یادداشت درخبرگزاری یا تارنمای انتشار دهنده، در ابتدای هر متن، ضمن درج تاریخ و نام تارنمای مربوطه، لینک مربوطه نیز قرار گرفته است .

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پیوندهای روزانه

۵ مطلب در مرداد ۱۳۹۴ ثبت شده است

این مطلب در صفحه 10 روزنامه کیهان چهارم مردادماه 1394 منتشر گردید.

آن دسته از افراد که دستیابی به این دستاورد را نتیجه سیاست مذاکره به جای تقابل می‌دانند باید به این سوال پاسخ دهند که اگر سیاست مذاکره دارای چنین نتایج به اصطلاح درخشان و فتح‌الفتوح است چرا تیمی که اکنون این نتیجه را به دست آورده در مذاکرات سال‌های 1382 تا 1384 هیچ دستاورد قابل اعتنایی به دست نیاورد و حتی موفق به تثبیت به رسمیت شناختن در اختیار داشتن حتی سه عدد سانتریفیوژ نیز نگردید؟

  • ali akbari

این مطلب 28 تیرماه 1394 در خبرگزاری فارس منتشر شد.

اظهارات اوباما مبنی بر پیروزی بر ایران در مذاکرات هسته‌ای و قدرت آمریکا برای نابودسازی ارتش جمهوری اسلامی ایران، حتی برای فضای سیاسی داخل آمریکا نیز خریدار ندارد و مخالفان وی، او را به تخطی از راهبرد کدخدایی آمریکا متهم و اوباما را فریب‌خورده و مات شده در شطرنج با ایران می‌دانند.

  • ali akbari

این مطلب در  صفحه 10 روزنامه کیهان 25 تیرماه 1394 منتشر گردید .

نخبگان، متخصصان و صاحب‌نظران وظیفه دارند ضمن رعایت تقوا و انصاف، از منظر خود به این توافق توجه و دقت نموده و نظرات اصلاحی خود و موارد ضعف و قوت این توافق را به منظور تامین حداکثری منافع ملی در اختیار افکار عمومی و مبادی قانونی قرار دهند تا چنانچه در این توافق مواردی مطرح شده که به ضرر منافع ملی کشور است به نحو مقتضی و مناسب اصلاح گردد. این مهم علاوه بر این که همدلی و همزمانی دولت و ملت در جهت تقویت دولت و تحکیم و تثبیت امنیت ملی است؛ باعث بالاتر رفتن نتایج و دستاوردهای توافق کنونی می‌گردد

  • ali akbari

این مطلب پنج شنبه 25 تیرماه 1394 و دو روز پس از اعلام جمع بندی برجام بین ایران و 5+1 ، در خبرگزاری فارس منتشر گردید.

فارغ از مفاد توافق برجام و نحوه اجرایی شدن آن، همان‌طور که مسئولان ارشد نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اعلام داشته بودند چه توافق هسته‌ای بشود و چه نشود، رژیم صهیونیستی روز به روز ناامن‌تر خواهد شد.

  • ali akbari

این مطلب به مناسبت تلاش عده‌ای در داخل برای بزک کردن چهره آمریکا و زمینه سازی برای بازگشت به دوران نکبت گذشته و تسلط آمریکا بر ارکان کشورمان، در صفحه 10 روزنامه کیهان 23 تیرماه 1394 منتشر گردید.

اگر دشمن و جبهه نفاق بتواند با استفاده از جنگ نرم و ناتوی فرهنگی خویش، در نزد افکار عمومی ملت، آمریکا را از یک دشمن غدار، خونریز و مستکبر ملت ایران به یک کشوری که ارتباط با او باعث پیشرفت کشور می‌شود تبدیل کند، در واقع مهم‌ترین شاخص شناسایی نفاق و منافق را از ملت دزدیده‌ است و این چنین ملتی باید منتظر حمله و یورش شبانه دشمن که توأم با قتل عام ملت و مدافعان خواهد بود، باشد.

  • ali akbari