پژوهشگر

این وبلاگ حاوی نوشته ها و یادداشتهای منتشره اینجانب در رسانه ها می باشد

پژوهشگر

این وبلاگ حاوی نوشته ها و یادداشتهای منتشره اینجانب در رسانه ها می باشد

اینجانب علی اکبری به عنوان محقق و پژوهشگر مطالبی را در رسانه ها و خبرگزاری ها منتشر می نمایم که سعی دارم آنها را در این وبلاگ قرار دهم.
برای دسترسی بهتر خوانندگان محترم به اصل یادداشت درخبرگزاری یا تارنمای انتشار دهنده، در ابتدای هر متن، ضمن درج تاریخ و نام تارنمای مربوطه، لینک مربوطه نیز قرار گرفته است .

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پیوندهای روزانه

۶ مطلب در خرداد ۱۳۹۴ ثبت شده است

این مطلب در روزنامه کیهان 9خردادماه 1394 منتشر گردید.

متاسفانه در ایام اخیر شاهد برخی تناقضات در گفتار و عملکرد دولت محترم بوده‌ایم که به طور خاص می‌توان به موضوع قطع یارانه برخی از مردم و قطع سهمیه بنزین یارانه‌ای اشاره کرد؛ ضمن اینکه در موضوع مذاکرات هسته‌ای، دولت محترم آن‌چنان که مورد مطالبه است به شفاف‌سازی مذاکرات اقدام ننموده است. این اقدامات و نحوه عمل دولت محترم تبعاتی منفی به دنبال خواهد داشت که برخی از این تبعات به شرح ذیل خواهد بود:

  • ali akbari

این مطلب در صفحه 10 روزنامه کیهان چهارم خردادماه 1394 منتشر گردید.

مذاکرات هسته‌ای ایران و 5+1 فرصت مجددی برای این عناصر غربزده برای عرض اندام و حضور مجدد در صحنه فراهم آورده و راهکار بزک کردن چهره آمریکا در دستور کار این جریان قرار دارد. عقب‌نشینی گام به گام برای جلب رضایت شیطان بزرگ و برای به اصطلاح خروج ایران از انزوا و بازگشت به جامعه جهانی! موضوعی است که این جریان سعی در تئوریزه کردن و عادی نشان دادن آن دارد.

  • ali akbari

این مطلب سوم خردادماه 1394 در خبرگزاری فارس منتشر شد.

تجاوز عربستان سعودی به یمن بر این نگاه استوار بود که دستیابی به اهداف در کوتاه‌ترین زمان و با کمترین هزینه و تلفات ممکن است.

  • ali akbari

این مطلب در صفحه 10 روزنامه کیهان 3 خرداد 1394 منتشر گردید.

طرف ایرانی تعهداتی داده است تا به فرض محال در ازای آن تمام تحریم‌ها لغو شود. ملت و نخبگان این حق را دارند که بدانند در این معامله، کالای واگذاری کشورمان چیست و قطعاً نمی‌توان به بهانه‌های واهی از قبیل سوءاستفاده اشخاص و طرف‌های ثالث و یا جاسوسی سرویس‌های اطلاعاتی بیگانه و امثالهم از پاسخگویی به این مطالبه منطقی فرار کرد

  • ali akbari

این مطلب 27 اردیبهشت ماه 1394 در خبرگزاری فارس منتشر گردید.

«یتسخاک هرتسوگ» از مخالفان نتانیاهو در جلسه رأی اعتماد در کنست، با حمله به نتانیاهو و سیاست‌های اعلامی وی، کابینه او را به یک «سیرک» تشبیه کرد.

وضعیت دولت صهیونیستی، مشابه ذات این رژیم غاصب و کودک‌کش، وضعیتی بحرانی است. واقعیتی که در کلام نمایندگان کنست نیز نمایان گردید.

  • ali akbari

این مطلب در صفحه 10 روزنامه کیهان 27 اردیبهشت 1394 منتشر گردید

امریکا از هم‌اکنون اعلام موضع کرده است و مشخص نیست چرا طرف ایرانی تمایل دارد به جای طرف آمریکایی سخن بگوید؟ آیا اگر فردای توافق نهایی، طرف ایرانی از طرف آمریکایی بپرسد که چرا تحریم‌ها را لغو نمی‌کنید، مورد تمسخر آمریکا قرار نمی‌گیرد که من که روز اول گفتم تحریم‌ها لغو نمی‌شود

  • ali akbari