پژوهشگر

این وبلاگ حاوی نوشته ها و یادداشتهای منتشره اینجانب در رسانه ها می باشد

پژوهشگر

این وبلاگ حاوی نوشته ها و یادداشتهای منتشره اینجانب در رسانه ها می باشد

اینجانب علی اکبری به عنوان محقق و پژوهشگر مطالبی را در رسانه ها و خبرگزاری ها منتشر می نمایم که سعی دارم آنها را در این وبلاگ قرار دهم.
برای دسترسی بهتر خوانندگان محترم به اصل یادداشت درخبرگزاری یا تارنمای انتشار دهنده، در ابتدای هر متن، ضمن درج تاریخ و نام تارنمای مربوطه، لینک مربوطه نیز قرار گرفته است .

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پیوندهای روزانه

۳ مطلب در آبان ۱۳۹۴ ثبت شده است

این مطلب در صفحه 10 روزنامه کیهان 13 مهرماه 1394 منتشر گردید .

اگر کسانی بخواهند افراد نهضت به اصطلاح آزادی را مصداق اسلام ناب معرفی و مردم را به پیروی از مشی سران این گروهک تشویق کنند آیا نباید نگران شد؟ تفکری که امام را مظهر اسلام خشونت‌طلب و امثال بازرگان را مصداق اسلام رحمانی معرفی می‌کند آیا به دنبال ارتجاع ایران اسلامی نیست؟ با عرض تأسف باید گفت که این تفکر بعضاً توسط دولتمردان و برخی حامیان ظاهری که از دولت محترم تعبیر به رحم اجاره‌ای می‌نمایند، به گوش می‌رسد. برخی دولتمردان براساس قانون اساسی که توسط امام امت و ملت به منصب قدرت رسیده‌اند، در خوش‌بینانه‌ترین حالت، از روی غفلت، از تفکری حمایت می‌کنند که اگر بر سر کار می‌بود اجازه نفس کشیدن نیز به این افراد نمی‌داد.

  • ali akbari

این مطلب  9 مهرماه 1394 در خبرگزاری فارس  و در تحلیل دست دادن جناب آقای ظریف با رییس جمهور آمریکا در سفر به نیویورک  منتشر گردید.

در عرف دیپلماتیک قطعاً شأن و جایگاه یک رئیس‌جمهور، همتراز با رئیس‌جمهور است و اینکه رئیس‌جمهور آمریکا و تیم رسانه‌ای او، ملاقات و دست دادن با یک وزیر ایرانی را چنین با افتخار مطرح می‌نمایند نشان از خالی بودن دست آمریکا دارد.

  • ali akbari

این مطلب در تاریخ 17 شهریور 1394 در خبرگزاری فارس -همزمان با حمله موشکی انقلابیون یمن به محل تجمع مزدوران سعودی و اماراتی - منتشر گردید.

عدم توانایی انکار حمله موشکی مقاومت یمنی توسط نیروهای متجاوز، باعث پذیرش صحت اخبار قبلی منتشره توسط مقاومت یمنی از سوی افکار عمومی مبنی بر مورد اصابت قرار گرفتن پایگاه‌های عربستان در حملات قبلی موشکی خواهد بود.

  • ali akbari